Wroclaw physioterapist

Moje zdjęcie

Fashion is my adventure, the way to express myself and simply about having fun.

niedziela, 21 lutego 2016

Trendy 2016 - Top 5

Rok 2016 rozkręcił się na dobre i najwyższy już czas na podsumowanie trendów, które królować będą w sezonie wiosna/lato. Z gąszczu zyliarda trendów wybrałam TOP 5 tych, które przypadły mi najbardziej do gustu. Jedno jest pewne, w modzie nie będzie nudno!
Na pierwszy ogień bierzemy coś najbliższego mojemu sercu czyli:


1. lekkie/ciężkie czyli zestawiania lekkich, zwiewnych materiałów ze skórą lub ciężkimi dodatkami.
Przeciwieństwa się przyciągają :)




2. blink,blink czyli cekiny, brokaty i połyskujące materiały w wydaniu total look w szalonych wariantach kolorystycznych. Jednym słowem blask!




3. paski czyli marynarski klasyk w tym sezonie w kolorowych odsłonach. Szmaragdowe, fioletowe czy czerwone będą głównym trendem w 2016. Ahoj :)




4. okrągłe ramiona czyli ramiona w centrum uwagi. Najmodniejsze w tym sezonie bombery, bufiaste marynarki i koszule nosić będziemy ze stonowanym dołem. Trend szczególnie polecany dla kobiet o szerszych biodrach, rozbudowana góra świetnie zrównoważy dolne partie.




5. bieliźniane sukienki czyli moda inspirowana...pidżamami :)  Sukienki do złudzenia przypominające bieliźniane halki czy kreacje inspirowane męskimi pidżamami to gorący trend, który królował na wybiegach w latach 90' a teraz powraca w odświeżonej wersji. Propozycja tylko dla odważnych :)


ph. Elle Polska

1 komentarz: